Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Бенчмаркът 3DMark вече поддържа и API Vulkan, вижте кой е „по-по-най“

На пръв поглед, от гледна точка на производителността Vulkan отстъпва малко на DirectX 12, но и двата нови API са многократно по-бързи в сравнение с по-стария DirectX 11, показва последната редакция на теста API Overhead на 3D Mark. Затова пък Vulkan може да работи и не само под Windows 10 ...

24 март 2017
3448 прочитания
0 коментара
9 одобрения
0 неодобрения

Повече от година мина от официалния дебют на конкурента на Direct X12, така че поддръжката за новия програмен интерфейс за приложения (API) Vulkan постепенно придобива все повече разширения. Едно такова на базово ниво се появява и в новата версия на популярния бенчмарк 3DMark (v2.3.3663).

3D Mark API Overhead

Този конкурент на DirectX 11/12 става достъпен в теста API Overhead, демонстрирайки нагледно как DirectX 11 не успява да използва оптимално ресурсите на процесора, което ограничава броя на създаваните в кадри обекти. 

Прочетете още: Кратко ръководство за стрес-тест на РС хардуера

На пръв поглед, от гледна точка на производителността Vulkan отстъпва малко на DirectX 12, но и двата нови API са значително по-бързи в сравнение с DirectX 11 (10-11 пъти). В същото време Vulkan, за разлика от DirectX 12, може да се използва не само в Windows 10 среди, но и в по-ранни версии на Windows, Linux, Mac, както и на конзоли.



3D Mark API Overhead

За съжаление, тестът API Overhead (поне засега) е достъпен само в Professional и Advanced изданията на 3DMark, така че няма как да го изпробвате в безплатния 3DMark Basic. Затова пък мобете да видите едно интересно сравнение между трите гореспоменати API интерфейса и на следното видео:



9 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Полезни програми"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Бенчмаркът 3DMark вече поддържа и API Vulkan, вижте кой е „по-по-най“"



    

абонамент за бюлетина