Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Любовни тенденции 2017: Св. Валентин през призмата на пазаруването

Парите не са от значение, когато пазаруваме за любимите хора, показва годишното проучване “Mastercard Love Index”, давайки поредното доказателство, че любовта наистина е безценна ...особено за компаниите, които могат да обвържат предложенията си с празника на влюбените

13 февруари 2017
2397 прочитания
0 коментара
1 одобрение
2 неодобрения

Историята и литературата са пълни с безброй примери на чутовни подвизи (а също и невероятни глупости), извършени в името на любимия човек.  Но как човек може да впечатли любимата си в днешно време, когато всички дракони отдавна са избити от други влюбени рицари или когато за истински подвиг се смята една добре приготвена, т.е. не много загоряла вечеря?!? Очевидният отговор в тези трудни за влюбените времена са подаръците и сигурно поради тази причина по това романтично време на годината хората по света харчат повече от всякога.  

Mastercard Love Index 2017

Поне така показва годишното проучване “Mastercard Love Index”, което представя данни от анализа на разплащателните трансакции за последните три години. Последното проучване на картовия оператор разкрива, че емоционалното харчене бележи ръст от 49%. И макар все още по-голямата част от покупките да се извършват лично, дигитализацията вече превзема и Св. Валентин – трансакциите, извършвани в сайтове за електронна търговия по време на романтичния празник, бележат ръст от 37%.

Прочетете още: AI и VR сред 10-те най-популярни потребителски тенденции и за 2017-а

Mastercard Love Index 2017 infographic

Въпреки продължителния ръст на онлайн пазаруването обаче, 95% от транзакциите около Св. Валентин все още се извършват лично. Това показва, че личното отношение продължава да бъде от значение. По данните на MasterCard Латинска Америка отбелязва най-голям ръст при онлайн покупките – с 250% повече от 2014-а до 2016-а година. Следва я Близкият изток и Африка с 56% ръст.  

Последните години ясно показват също, че пътят към сърцето наистина минава през стомаха -  харченето в ресторанти бележи стремителен ръст от 102% от 2014-а година насам.

Mastercard Love Index 2017 infographic

Освен това, не е страшно и ако все още не сте избрали нещо специално за любимия човек -  данните на Mastercard показват, че не сте единствените. По-голямата част от покупките за Св. Валентин се извършват в последния момент, като 13-и февруари акумулира 47,7 милиона от трансакциите през последните три години.

Всичко това дава поредното доказателство, че любовта наистина е безценна ...особено за компаниите и търговците, които могат да обвържат предложенията си с празника на влюбените, особено ако знаят как потребителите предпочитат да харчат парите си за „най-романтичния ден в годината“. А ето какъв е отговорът на този въпрос в различните региони по света според  Mastercard Love Index:

Mastercard Love Index 2017 regional trends

1 одобрение
2 неодобрения
Още от рубрика "Lifestyle"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Любовни тенденции 2017: Св. Валентин през призмата на пазаруването"



    

абонамент за бюлетина