Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Ще помага и Nokia MIKA — първият цифров асистент за телеком оператори

Цифровият помощник Nokia MIKA е базиран на платформата за когнитивни услуги Nokia AVA и може да дава отговор на въпроси в гласова форма. Неговата основна цел е да улеснява служителите на телеком операторите в намирането на необходимата информация.

31 януари 2017
937 прочитания
0 коментара
0 одобрения
1 неодобрение

Цифровите виртуални помощници бяха мода преди години, сега изглежда са тенденция, която се възприема сериозно от редица големи ИТ компании. Сред тях определено е и Nokia, която напоследък работи доста активно в този сегмент и малко след като запази търговската марка VIKI за свой бъдещ AI-базиран асистент, в самия край на миналата седмица обяви един по-специализиран помощник в лицето на MIKA - Multi-purpose Intuitive Knowledge Assistant. По димите на финландската компания, това е първият цифров асистент, предназначен за операторите от телекомуникационната индустрия.

Nokia MIKA — първият цифров асистент за телеком оператори

Това решение би трябвало да позволи на мрежовите инженери и другите служители на телеком операторите да получават по-бързо и по-лесно достъп до необходимата им информация. В мащабите на една голяма компания (каквито обикновено са въпросните оператори) едно такова улеснение сигурно ще спести доста работно време.

Прочетете още: Хладилниците и тостерите ще проговорят с гласа на Cortana

Цифровият помощник MIKA е базиран на платформата за когнитивни услуги Nokia AVA и може да дава отговор на въпроси в гласова форма. Финландците са решили да създадат въпросното решение, след като са прегледали множество статистики от help-центрове на операторите. Специалистите на компанията установили, че специалистите могат ежедневно да икономисват до час работно време, ако имат на разположение асистент като MIKA, който не само може да им осигури по-бързо нужните справочни данни, но и да дава полезни препоръки с помощта на интерактивен интерфейс за общуване.

Nokia MIKA — първият цифров асистент за телеком оператори

Може би тук е мястото да отбележим, че платформата Nokia AVA обединява редица решения за изкуствен интелект и машинно обучение, които заедно с достъпа до базата от знания на Nokia би трябвало да обезпечават висока ефективност на  MIKA. Според официалната информация, новият специализиран асистент ще бъде достъпен под формата на уеб-интерфейс и мобилно приложение, което ще даде възможност на служителите и инженерите на телекомите да ползват услугите му не само в офис среда, но и по време на реална работа на обектите.

0 одобрения
1 неодобрение
Още от рубрика "Мобилни комуникации"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Ще помага и Nokia MIKA — първият цифров асистент за телеком оператори"



    

абонамент за бюлетина