Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Очаква се поне 128% ръст в онлайн продажбите у нас на Черния петък

128% ръст в онлайн продажбите в България при средно 70% за света прогнозира и за тазгодишната кампания технологичната компания RTB House, с което поставя страната ни сред глобалните лидери по този показател за т.нар. Black Friday

22 ноември 2016
4568 прочитания
0 коментара
1 одобрение
2 неодобрения

Късната есен е онова време от годината, което пбикновено свързваме с много падащи листа и увеличаващи се търговски продажби. А последният петък от ноември, известен като Black Friday се очаква с особен трепет от страна на търговците, особено онези от тях, които работят предимно онлайн. В края на краищата, именно тогава се очаква най-голямата треска за пазаруване и най-високата активност в интернет търговията за годината.

Black Friday shopping

И това не е случайно, тъй като свързваната с Black Friday традиция за големите намаления в последния петък на ноември в САЩ се пренася все по-успешно на международните пазари. И това се дължи на факта, че "сделките" са по-добри, когато всички - от електронните, през мебелните, та до модните марки, предлагат екстремни намаления на цените си.

Прочетете още: Black Friday първа помощ: разбиваме четири мита за 4К телевизорите

Естествено, и българските търговци на дребно, много от които вече анонсираха част от намеренията си, все по-упорито се борят да повишат продажбите и да спечелят клиенти преди началото на коледния сезон. Статистическите доказателства за това са повече от красноречиви. Според статистика на технологичната компания RTB House от ноември 2015 г. например, онлайн продажбите у нас се покачват със 128% по време на Black Friday – 58% по-висок ръст от обичайните 70% в останалите анализирани пазари. Събраните данни от инструментите за ретаргетиране, развити от компанията сочат, че и крайният трафик на уебмагазините у нас скача с 40% при средни стойности около 30%  по време на Black Friday-уикенда.

128% ръст в онлайн продажбите в България при средно 70% за света прогнозира и за тазгодишната кампания технологичната компания RTB House

Анализите, направени от международните експерти от RTB House на над 40 пазара сочат, че Black Friday не е просто един ден на разпродажби, а генериран импулс, от който могат да зависят и много по-дългосрочни резултати в търговията. Или, както казва народът, ден година храни …

„Ако търговците предложат най-добрите онлайн сделки, точно когато клиентите ги търсят, шансът марката да постигне разпознаваемост и имиджово позициониране е много по-голям. Особено ако се ползват реклами, предназначени и индивидуално насочени към конкретни потребители. Това е най-мощният инструмент за поощряване на покупките от страна на най-важните посетители и за максимизиране възвръщаемостта на инвестицията", коментира регионалният мениджър на RTB House Каталин Емилиан.

1 одобрение
2 неодобрения
Още от рубрика "Пазар и анализи"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Очаква се поне 128% ръст в онлайн продажбите у нас на Черния петък"



    

абонамент за бюлетина