Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Viber скъсява дистанцията между бизнес и аудитория с публични акаунти

Т.нар. Public Accounts въвеждат нова функционалност във Viber, която ще позволява на компании, марки и известни личности да общуват по-лесно с милионите потребители на приложението, използвайки „персонализиран, интуитивен и удобен начин“.

10 ноември 2016
2438 прочитания
0 коментара
1 одобрение
1 неодобрение

Когато едно приложение стане достатъчно популярно сред потребителите, то винаги привлича вниманието на компаниите и рано или късно се превръща в платформа за правене на бизнес. Поредният пример в това отношение е популярното сред над 800 милиона потребители комуникационно приложение Viber, чийто разработчици засвидетелстват растящото си внимание към бизнеса с нова функционалност, насочена именно към него. Става въпрос за т.нар.  Публични акаунти (Public Accounts), които би трябвало да позволят на компании, марки и известни личности да общуват с на приложението по „ персонализиран, интуитивен и удобен начин“.

Viber Public Accounts

Новите Public Accounts по същество представляват канали, които едновременно привличат аудитория и формират нейната връзка със съответната марката. Тези акаунти могат да бъдат използвани например от отделите за маркетинг и продажби, от поддръжката, за разпращане на новини и за разпространяване на друга важна информация.

Прочетете още: Трудни времена за шпионите: Viber подобрява защитата за потребителите

След създаването на публичен акаунт администраторът и участниците получават допълнителни инструменти за общуване с аудиторията. Tова решение дава възможност на бизнес организациите да използват различни канали за общуването с последователите им като например чрез информация от тяхната CRM система; чрез индивидуални чатове на живо или чрез чатботове. В допълнение на това, Публичните акаунти на Viber предлагат и някои допълнителни инструменти като канали за лесно откриване на бизнеси, директна интеграция чрез Viber API и общуване чрез публичните чатове в голям мащаб.

Viber Public Accounts

Публичните акаунти на Viber са достъпни от вчера, 9 ноември, по целия свят. Очаква се съвсем скоро свои решения на тяхна база да представят някои от основните партньори на Viber като The Huffington Post, Yandex и The Weather Channel.

1 одобрение
1 неодобрение
Още от рубрика "Мобилни комуникации"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Viber скъсява дистанцията между бизнес и аудитория с публични акаунти"



    

абонамент за бюлетина