Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Ето какъв е смисълът от новите Vulkan драйвери за Linux

Повишаването на графичната производителност е основният бонус – с последните Vulkan драйвери за Linux интегрираните графични карти на Intel работят с около 30% по-бързо, вече дори в сравнение с OpenGL.

03 ноември 2016
4619 прочитания
0 коментара
20 одобрения
0 неодобрения

Програмният интерфейс Vulkan API дойде с големи обещания за повече производителност в игрите, но изглежда те не са били безпочвени. Наистина засега той не се поддържа в кой знае колко голям брой гейм заглавия, но подобренията са факт.

Vulkan API

Доказва го например продължаващата оптимизация на Linux драйверите за интегрираните видеокарти на Intel и най-вече техният последен пач, който позволява на процесорите от поколение SkyLake, и по-точно на интегрираните в тях видео ядра да работят във Vulkan по-добре, отколкото в OpenGL.

Прочетете още: Vulkan-изирането започна! Конкурентът на DirectX 12 официално е тук

И по-конкретно, в игрите Dota 2 и Talos Principle, които поддържат Vulkan API, новите драйвери на Intel дават около 30% по-вече кадри за секунда и вече изпреварват по този показател OpenGL обработката, въпреки, че става въпрос за експериментален драйвер, който се сравнява с отдавна наложен и добре оптимизиран OpenGL.

Да, технологичният прогрес определено не стои на място и това е чудесно.

20 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Софтуер"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Ето какъв е смисълът от новите Vulkan драйвери за Linux"



    

абонамент за бюлетина