Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Adblock стартира … рекламна платформа. Отстъпление или практичност?

Разработчиците на Adblock Plus са решили, че борбата с рекламата в интернет е обречена на неуспех, затова със старта на проекта Acceptable Ads Platform те, вместо да спират рекламите, ще ги привеждат в по-“приемлив” за потребителите вид.

14 септември 2016
2490 прочитания
0 коментара
3 одобрения
1 неодобрение

Немалко български (а и не само български) интернет потребители ползват с голяма охота софтуерните изделия на Adblock, които им спестяват нежеланите и често твърде настоятелни реклами, оставяйки единствено полезното (или поне търсено) съдържание. При това положение не е чудно защо Adblock и Adblock Plus са сред най-популярните добавки за най-популярните браузъри. Последното решение на техните разработчици обаче сигурно ще се стори доста странно на Adblock феновете - Adblock Plus стартира собствена … рекламна платформа ...

Adblock Plus Acceptable Ads Platform

Звучи почти като AMD да съобщи, че започва да продава процесори на Intel (или обратното), но дали става въпрос за коренна промяна на фирмената стратегия или по-скоро за практично решение, идващо след преодоляване на младежки идеализъм?

Прочетете още: Block This – блокиране на реклами в Android по български

Всъщност екипът зад Adblock Plus е решил, че борбата с рекламата в Интернет е обречена кауза и затова, вместо да се опитват да направят невъзможното, като се опитват да я спрат, смятат да я променят. Именно за тази цел е създадена и въпросната рекламна платформа, наречена Acceptable Ads Platform, която предлага на собствениците на уеб сайтове достъп до база с. т.нар. “приемливи” реклами. По мнението на компанията, освен обичайните стандарти, свързани с размери на банери и други параметри, въпросните реклами не отвличат вниманието на потребителя с досадни звукови или визуални ефекти.

Собствениците на сайтове могат да ползват “чиста” реклама от платформата Acceptable Ads Platform с помощта на проста drag&drop функционалност и ще получават 80% от приходите от преглеждането й. Други 6% ще отиват при Adblock Plus, а останалите приходи ще бъдат разпределяни между другите участници в проекта за новата рекламна платформа.

3 одобрения
1 неодобрение
Още от рубрика "Интернет"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Adblock стартира … рекламна платформа. Отстъпление или практичност?"



    

абонамент за бюлетина