Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Ето как ще изглежда DirectX 12 поддръжката в бенчмарк пакета 3DMark

Futuremark показа видео с първия си тест Time Spy, който поддържа DirectX 12. Очаква се той да влезе в следващата версия на тестовия пакет 3Dmark, която трябва да се появи през 2016 г.

17 декември 2015
3022 прочитания
0 коментара
5 одобрения
3 неодобрения

Както вече е добре известно, едно от големите предимства на Windows 10 от гледна точка на гейминга е поддръжката на  DirectX 12. Наистина, все още няма съдържание, което да ни позволи да оценим разликите с DX11, но и то ще дойде скоро. А по традиция, възможностите на новия API се разкриват първо от разработчиците на може би най-популярния тестов пакет 3DMark.

3D mark Time Spy

Точно това направиха представителите на Futuremark по време на изложението GOC, където за първи път показаха предварителна версия на един от бъдещите тестове, който ще влезе в бъдещия 3Dmark пакет – т.нар. Time Spy.

Прочетете още: 3DMark API Overhead: първи тест, сравняващ DX11, DX12 и Mantle

Следващата версия на 3DMark с поддръжка на DX 12 би трябвало да излезе през 2016 г. (по някои данни - в самото начало на годината) и ще съдържа два теста за видеокарти и един за процесори.

От Futuremark потвърждават, че едно от основните предимства на DX12 е възможността за възпроизвеждане на значително повече детайли в сцените. В теста Time Spy, според разработчика, има приблизително пет пъти повече съдържание отколкото в предишния най-модерен бенчмарк от 3DMark – теста Fire Strike.

А ето и как ще изглежда DirectX 12 поддръжката в бенчмарк пакета 3DMark догодина:

5 одобрения
3 неодобрения
Още от рубрика "Практика"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Ето как ще изглежда DirectX 12 поддръжката в бенчмарк пакета 3DMark"



    

абонамент за бюлетина