Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Кои марки оценяваме с най-добро съотношение цена/качество?

Българите дават най-високи оценки на продукти и компании като Nestlé, Олинеза, Volkswagen, Lidl, Milka и Верея показват данните от първото за нашата страна проучване на най-доброто съотношение между цена и качество Best Buy Award, проведено от ICERTIAS.

13 март 2015
4142 прочитания
0 коментара
5 одобрения
9 неодобрения

Продукти и компании като Volkswagen, Lidl, Milka, Олинеза, Верея и Nestlé, са само някои от избраните от българските потребители примери за най-добро съотношение между цена и качество на българския пазар.Това показва първото за България проучване Best Buy Award, което е проведено през февруари тази година от швейцарската организация за сертификации ICERTIAS (International Certification Association).

Best Buy Award

Чрез проучването Best Buy Award, швейцарската организация ICERTIAS измерва задоволството и личния опит на гражданите относно цената и качеството на продуктите и услугите, които се предлагат на пазара. Проучването обхваща повече от 50 различни комерсиални и некомерсиални категории като магазини за търговия на дребно, хранителни стоки, дрехи, обувки, козметика, дребна техника, телекомуникации, туристически агенции, дестинации за почивка и много други.

Прочетете още: Обичаме колите си въпреки всичко, установи Continental

Първо място в някои от категориите на проучването в България са заели: Milka (категория „Производител на шоколадови изделия”), Верея (категория „Производител на мляко”), Nivea (категория „Душгел”), ДСК банка (категория „Банка, финансова институция”), Medix (категория „Домакински препарати за почистване”), Шуменско (категория „Светла бира”), OMV (категория „Верига бензиностанции”), Vivacom (категория „Доставчик на мобилни телефонни услуги”) и др.

Best quality price ratio

В проучването са участвали 1200 български граждани над 15-годишна възраст, които използват интернет. Анкетата е проведена чрез онлайн въпросници по метода CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Всички въпроси са с отворен край, т.е. на анкетираните не са предоставени варианти за отговор, а са избрали свободно имената на производителите или фирмите предлагащи услуги, които според тях предлагат най-добро съотношение между цена и качество на пазара.

5 одобрения
9 неодобрения
Още от рубрика "Пазар и анализи"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Кои марки оценяваме с най-добро съотношение цена/качество?"



    

абонамент за бюлетина