Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Ново мобилно приложение спестява CRM грижите на малките фирми

Българската услуга Regico представя безплатна мобилна система за управление на резервациите, която ще позволи и на малкит6е фирми да управляват по ефективно отношенията си с клиентите.

29 септември 2014
3241 прочитания
0 коментара
1 одобрение
2 неодобрения

Хартиени листчета, устни уговорки и смачкани тетрадки са най-често срещаните методи за запазване на час и клиентски заявки в малките фирми у нас, показва проучване, проведено от родната софтуерната фирма Regico сред над 100 заведения, фризьорски и масажни салони, маникюристи, фотографски студия и други малки бизнеси. Отговорите на запитаните показват, че въпреки наличието на разнообразни решения за управление на отношенията с клиентите (CRM – Customer Relationship Management), всъщност на пазара липсва такава система, която да е подходяща за малки фирми.

Regico

За да запълни тази празнина, разработчикът е създал специална уеб-базираната услуга, която вече работи вече от няколко месеца. Наскоро тя е обогатена и с нови клиентски приложения за мобилните операционни системи iOS и Android, които улесняват и потребителите, и малките фирми.

Regico

Самата Regico е универсална платформа, която позволява на потребителите да взаимодействат през своите смартфони, таблети или през настолен компютър с малките бизнеси. Тя обединява мобилно приложение от типа LBS (Location Based Services) с пълноценна CRM (Customer Relationship Management) система, предлагайки на фирмите да организират своите резервации лесно и удобно, както и да поощряват лоялните си потребители с различни бонуси. В близко бъдеще към платформата ще се добави и функция за поръчки, обещават още от тразработчика.

Regico

Всичко това позволява на малките фирми и самонаетите специалисти да оптимизират отношенията със своите клиенти, да организират заявките си, както и да привличат нови клиенти, отбелязват още от Regico. Платформата е лесна за употреба и освен това е безплатна за крайните потребители. Бизнесите от своя страна могат да използват също напълно безплатно системата за резервации и заплащат единствено, ако решат да предлагат бонуси на лоялните си клиенти, като цената е 1 лев дневно за търговски обект без значение от броя на клиентите или раздадените бонуси.

1 одобрение
2 неодобрения
Още от рубрика "Бизнес софтуер"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Ново мобилно приложение спестява CRM грижите на малките фирми"



    

абонамент за бюлетина