Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Toshiba (отново) удължава абсолютната си гаранция за лаптопи и телевизори

Срокът за “No Matter What Guarantee” гаранцията на компанията се удължава до 30 септември 2013 г., за да защити лаптопите и телевизорите клиенти от непредвидени инциденти, съобщават от Toshiba.

01 април 2013
10020 прочитания
9 одобрения
0 неодобрения

Гаранционното обслужване "No Matter What Guarantee" на Toshiba е едно от специалните предложения на компанията, с която тя се стреми да привлича клиенти и на родния пазар. Тя се предлага у нас от няколко години насам и, според българското подразделение на фирмата, може да се похвали с "много голям" успех. Това вероятно е една от причините Toshiba да удължи срока на "No Matter What Guarantee" (NMWG) до 30 септември 2013 г. Според компанията, така клиентите ще имат шанс да избегнат непредвидени разходи за покриване на щети от случайни повреди, кражба или загуба на информацията.

Toshiba No Matter What Guarantee logo

„Множество наши клиенти са по-доволни и сигурни след въвеждането на гаранцията NMWG. Въз основа на получената от тях информация установихме, че средната сума, която сме спестили за всеки клиент, чието устройство е пострадало, е 340 евро (около 665 лева). В повечето случаи става дума за лаптоп, който е бил изпуснат при пренасяне и в резултат на това дисплеят му се е счупил. При всички случаи на клиента е предложен безплатен ремонт или устройството е било заменено също безплатно. След като вече знаем, че така клиентите ни се чувстват по-спокойни, ние взехме решението да удължим срока на това изключително успешно предложение до края на месец септември 2013 г.", коментира Сандор ван дер Хам, генерален директор на Toshiba Europe.

Разбира се, гаранцията ще продължи да бъде безплатна за всички закупени нови лаптопи и телевизори с марка Toshiba, подчертават от компанията. Всъщност правилата и условията на предложението остават непроменени, която значи, че все още важи и изискването клиентът да регистрира устройството си до 14 дни след покупката.

Иначе според официалната информация, гаранцията No Matter What Guarantee" на Toshiba обхваща три основни сценария и осигурява:

a) ЗАЩИТА ПРИ СЛУЧАЙНА ПОВРЕДА: подсигуряване на устройствата в случай на непредвидени събития като неволно изпускане, удар или заливане с течност. В рамките на покритието „Случайна повреда", Toshiba предлага безплатен ремонт при инцидентна повреда или унищожаване, което възпрепятства нормалното ползване на устройството.

b) ЗАЩИТА ПРИ КРАЖБА: замяна на откраднати продукти, които са потвърдени и квалифицирани като обект на кражба след подадена жалба до компетентните органи на реда.

c) ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ДАННИТЕ: възстановяване на информация на нов хард диск дори в случаите на физическа повреда, софтуерна грешка или атака от вирус. 

9 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Първа помощ"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Toshiba (отново) удължава абсолютната си гаранция за лаптопи и телевизори"



    

абонамент за бюлетина