Качеството на картината е сред основните приоритети за новите Smart VIERA телевизори на Panasonic

NeoPlasma Black 2500 Hz панели и IPS LED матрици ще гарантират виско качество на 2D и 3D изображенията в изцяло обновената Smart VIERA ТВ техника на Panasonic, която стигна и до българския пазар.

11 май 2012
2562 прочитания
0 коментара
25 одобрения
5 неодобрения

Превръщането на домашните телевизори в големи плоски екрани с все по-пълнофункционална компютърна част в тях е тенденция, която се налага от всички производители на битова електроника. Японският производител Panasonic не е изключение от тази модна вълна, но освен на интелигентност, Интернет свързаност и "облачност" при телевизорите си Smart VIERA от поколение 2012, ще акцентира и върху друг важен приоритет – високото качество на картината. Това стана ясно вчера, когато на специално мероприятие в София българското подразделение на Panasonic представи пред своите търговски партньори своето ново поколение ТВ техника, дебютирало за пръв път пред публика по време на CES 2012 г.

NeoPlasma Black 2500 Hz панели и IPS LED матрици ще гарантират виско качество на 2D и 3D изображенията в изцяло обновената Smart VIERA ТВ техника на Panasonic

Водеща в този сегмент за Panasonic е вездесъщата плазмена технология, която и тази година се радва на значителни подобрения, разказаха от компанията. Съществена част от тях се дължи на нйовите панели NeoPlasma Black с 2500-херцово управление на картината, което според нескромното мнение напроизводителя осигурява както най-добрата картина на пазара в момента с огромни нива на контраст ("безкрайно черно", както го наричат в компанията), така  и внушителен жизнен цикъл от 100 000 часа (около 30 години).

Както беше отбелязано и в началото на годината, при разработката на новите плазмени системи от тазгодишното поколение компанията е съсредоточила вниманието си в подобряването на параметрите в пет основни области: мрежовите възможности, лекотата на управлението, качеството на образа, дизайна и енергоконсумацията, която е 25% по-ниска от тази на предходната генерация. Според представителите на Panasonic, Smart VIERA телевизорите от следващо поколение се отличават също така с бърза реакция и подобрен модел на управление. При моделите от висок клас има и допълнителен пулт за дистанционно управление със сензорна повърхност, който улеснява използването на телевизора за браузене в Интернет.

Друга оригинална функция в новите плазмени телевизори на Panasonic е платформата, наречена VIERA Connect и базирана на специална фирмена cloud услуга. С нейна помощ в някои от моделите (тези, оборудвани с Wi-Fi модул) има възможност за връзка с Интернет за достъп до мултимедийно съдържание и до различни уеб сайтове, а чрез опционална камера могат да се провеждат и видеоконферентни разговори на голям екран през Skype. Panasonic предлага и интересно приложение, с помощта на което в пулт за дистанционно управление може да се превърне и всеки смартфон.

NeoPlasma Black 2500 Hz панели и IPS LED матрици ще гарантират виско качество на 2D и 3D изображенията в изцяло обновената Smart VIERA ТВ техника на Panasonic

Всъщност всичко казано дотук за свързаността, Интернет функционалността и управлението се отнася и за другия голям сегмент в ТВ портфолиото на компанията – LED-базираните телевизори. Качеството на картината е приоритет и при тях, а отличното цветопредаване се гарантира от класни IPS матрици с широки ъгли на гледане, нов графичен процесор и усъвършенствана светодиодна подсветка с 1600-херцово сканиране и подобрена енергоефективност.

Разбира се, съществено внимание както при плазмените, така и при IPS LED телевизорите, е отделено и на другата важна модна тенденция – 3D възпроизвеждането, което освен като образ, вече е достъпно и като обемен звук с многоканалния звуков съпровод 3D Real Sound. За гледането на обемно съдържание компанията предлага избор и между двете разпространени технологии – по-евтината пасивна с леки поляризирани FPR очила (в бюджетно ориентираните ТВ модели) и по-качествената, базирана на очила с активен затвор. Последната е подобрена от Panasonic и с нови леки и компактни очила, които тежат само 27 гр., което действително е впечатляващо, като се има предвид, че в тях има батерия и вграден Bluetooth модул за безжична връзка.

Разбира се, телевизорите не са единствената новост в широкото потребителско портфолио на Panasonic. Компанията въвежда на нашия пазар също новите си поколение Blu-ray плейъри, системи за домашно кино, цифтрови фотоапарати, видеокамери и бяла техника, стана ясно още по време на търговския семинар. А наесен компанията обещава до родния пазар да стигне и новия водоустойчив смартфон Eluga, с който Panasonic ще отбележи завръщането си във въпросния сегмент.

Повече информация за наличните модели от всички части на продуктовото портфолио на марката у нас могат да се търсят и от локалния сайт на Panasonic.

25 одобрения
5 неодобрения
Още от рубрика "Потребителска електроника"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Качеството на картината е сред основните приоритети за новите Smart VIERA телевизори на Panasonic"



    

абонамент за бюлетина
връзка с нас