ERP системата EnterpriseOne вече е оптимизирана и за сензорни интерфейси

Освен по-удобно управление на бизнеса през таблети и смартфони новата версия 3.0 на ERP системата EnterpriseOn осигурява също VoIP интеграция и вграден имейл клиент.

11 май 2012
2615 прочитания
0 коментара
3 одобрения
0 неодобрения

На 9 май българската софтуерна компания Алое Ко представи новата версия 3.0 на своята ERP система EnterpriseOne. Според официалната информация от родния разработчик, тя включва редица подобрения, като основните от тях са оптимизацията за смартфони и таблети, интеграцията с фирмени телефонни централи, click-to-call функционалност и имейл интеграция с вграден клиент.

EnterpriseOne ERP

Разработената поддръжка на мобилни устройства със сензорни екрани е с цел повишаване на мобилността и се осъществява чрез нов изборен режим за работа с докосване. Интеграцията със софтуерна телефонна централа пък предоставя възможност за събиране на данни за всички разговори с даден клиент, а добавеният в досието на клиента журнал обобщава в един екран всички обаждания, имейли и документи, обменени с него. Опцията сlick-to-call позволява номерът на клиента да бъде избран само с едно натискане на бутон, без да е необходимо да бъде търсен в указателя.Вграденият имейл клиент пък запазва всички записи в досието на контрагента, давайки бърз достъп и улеснено търсене в цялата кореспонденция с него.

От разраб отчика припомнят, че към обновения ERP пакет EnterpriseOne 3.0 има и нова CRM система, достъпна през компютри и iOS, Android и Windows Phone устройства, която позволява провеждане на маркетингови кампании, управление на взаимоотношенията с клиентите и създаване на ясна история на контактите с тях. Този модул беше представен през януари. 

3 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Бизнес софтуер"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"ERP системата EnterpriseOne вече е оптимизирана и за сензорни интерфейси"



    

абонамент за бюлетина
връзка с нас